سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جمعه 103 اردیبهشت 28
 
RSS

live chat

 

favorites

forum

contact us

home

Dear User ... Welcome To Mercy | Life is Good

اخبار علمی و فرهنگی

گردهمایی ؛ همایش و سمینارها

گفتگو ها ؛ جلسات و مصاحبه ها

coming soon

 
قانون اعتماد به نفس mecy | best for you


قانون اعتماد به نفس :


راهبرد :
دلیل تضعیف و تخریب موفقیت و شادیتان چیست ؟ ... چگونه از تعلل دست بردارید و در لحظه زندگی کنید ؟ .... پاسخ این سوالات چیزی جز داشتن یک اعتماد معنوی و احساسی قوی نیست! . ( متین.ب )


قانونی که من درباره اعتماد به نفس دارم بسیار ساده است. بر طبق این قانون تنها چیزی که برای اعتماد به نفس و خودباوری به آن نیاز دارید آن است که به خاطر داشته باشید هر اتفاقی که بیفتد ؛ همواره راهی برای روبرو شدن و مواجهه با آن خواهید داشت.
کافی است باورها و ارزش های خود را تغییر دهید. با تغییر دادن افکار و باورهای خود می توانید هرلحظه که خواستید احساس اعتماد به نفس و خودباوری داشته باشید.
احساس اعتماد به نفس و خودباوری در بعضی دیگر از انسانها مشروط به آن است که کاری به خصوص را آنقدر با موفقیت انجام داده باشند که بدانند بار دیگر که برایشان اتفاق بیفتد باز هم به خوبی قادرند از پس آن برآیند خدای من ، چنان چه چنین استانداردها و قوانینی داشته باشید احتمالاً هرگز احساس اعتماد به نفس و خودباوری نخواهید کرد !!!
مطمئنم کارهایی هستند که نتوانسته ایم بار اول از عهده انجامش برآییم ؛ ما انسانها می توانیم اشتباه کنیم. اعتماد به نفس و خودباوری که برخاسته از احساس لیاقت ، توانمندی و توانایی بی حد حصر باشد هرگز در دراز مدت پابرجا و ماندنی نخواهد بود.
اگر چنین استانداردها و قوانینی برای خود داشته باشیم هرگز دوست نداریم دست به کارهای نو و تازه بزنیم زیرا این ترس که نتوانیم از عهده آن برآییم ما را فلج خواهد کرد.
طبق تعریف ؛ کار تازه کاری است که قبلاً آن را انجام نداده ایم. وقتی از توانمندی ، قابلیت و توانایی های خود در مورد کاری نو تازه مطمئن نیستیم احساس حقارت خواهیم کرد و با احساس حقارت عملکردها و واکنش های ما احتمالاً بی عیب و نقص و فوق العاده نخواهد بود.
ناگفته پیداست که در تمامی این مدت نیز احساسی به جز درد و رنج نخواهیم داشت
.

نکته مهم :
وقتی با مشکلی نو و تازه در زندگی خود مواجه می شویم و به طریقی آن را حل می نماییم ، موفق بوده ایم. بنابراین هر مورد دیگری هم که در آینده برایمان پیش بیاید به نحوی قادر خواهیم بود از عهده آن برآییم. « این بدین معنی نیست که هرگز اشتباه نخواهیم کرد و از همان اول میدانیم که چه میخواهیم بکنیم. »

 برگرفته از : زندگی با عشق / نویسنده : آنتونی رابینز
 تهیه و تنظیم:
متین بالاخانی


 

comment

سه شنبه 87/10/17

در تاریخ :ا

متین.ب

نگارش یافته توسط:ا

 
.

.

.

مهارتهای اجتماعی

مهارتهای فردی

ازدواج و خانواده

روانشناسی کودکان

قیافه شناسی

شخصیت شناسی

بیماری های روانی

نظریه های روانشناسی

دسته بندی های شخصیتی

فکر و اندیشه

تحلیل روانشناختی هنر

اصول و قوانین موفقیت

داروهای روانگردان

سکس و مسائل جنسی

.

.

.

.

ویِژه مباحث پارانوئید

.

.

.

.

21 امروز :ا
2 دیروز :ا
158486 جمعاً :ا

.

.

.

.

نام:
ایمیل:
 
 

.

.

.

.

ابر کبود

شور و نور

موفقیت نامحدود

خانواده و زندگی سالم

.

.

.

  وبلاگ ها و وبسایتهایی که لینک آنها در لیست زیر آمده است بدون رعایت قوانین کپی رایت اقدام به استفاده از محتوای این مجموعه در وبلاگ یا سایت خود نموده اند
 
وبلاگ تک استار 512

وبلاگ تاپ بست

وبلاگ احمد ناز

.

.
 
.

Home | Contact Us | Mercy Forum | Add to Favorites

 
.

Copy Right © Mercy.veb.ir | 2009   ( Use this site only by insert Link )   [ designer: matin balakhani ]