سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه شنبه 103 خرداد 1
 
RSS

live chat

 

favorites

forum

contact us

home

Dear User ... Welcome To Mercy | Life is Good

اخبار علمی و فرهنگی

گردهمایی ؛ همایش و سمینارها

گفتگو ها ؛ جلسات و مصاحبه ها

coming soon

 
قرص ها و ویژگی ها mecy | best for you


قرص ها و ویژگی ها :

نام علمی قرص اکستازی "متیل دی اکسی متیل آمفتامین" می باشد . اثر هر قرص پس از خوردن ؛ بعد از 15 تا 90 دقیقه در فرد آشکار می شود و تا 24 ساعت باقی می ماند.
اکستازی در لغت به معنای شادی مفرط بوده و دارویی سفیدرنگ ؛ بد بو و تلخ مزه است و به راحتی در آب حل می شود و به شکل های قرص ؛ کپسول ؛ آدامس ؛ نوشابه و پودرهای طعم دار تولید و عرضه می شود.
قرص های اکستازی از لحاظ ترکیب و عملکرد از یکسو شبیه مواد محرک از قبیل آمفتامین ها و از سوی دیگر شبیه مواد توهم از است. مواد محرک محرک موجود در این ترکیب نقش تحریک کننده داشته و باعث افزایش سرعت فعالیت سیستم عصبی می شوند. از طرفی مواد توهم زای موجود در آن به طور خاص روی ادراک تأثیر گذاشته و باعث توهم شنیداری و دیداری می شود.

قرص های "ام.دی.ام.آ" که با نام های اکستاسی " اکس.تی.سی" و ... نیز شناخته می شوند ؛ جزو اصلی گروه مواد مخدر توهم زا و سرخوش آور به شمار می روند که از مواد شیمیایی ساخته می شوند.
روی این قرص ها اغلب اشکال و حروفی دیده می شود که به همراه رنگ و ترکیبات رنگی ؛ شدت و مدت زمان تأثیر و نوع ماده مؤثر آن را برای مصرف کننده مشخص می کند. ولی از آنجا که بیشتر این قرص ها در شرایط غیر بهداشتی و غیر استاندارد تهیه می شوند ؛ درستی این کدها قابل اطمینان نیست.. ! پس از خوردن این قرص ها ؛ انسان علاوه بر بی پروایی در رفتار و گفتار ؛ احساس قدرت داشتن و نیروی فوق العاده و رفتار های هیجانی زیادی خواهد داشت.
یکی از خطرات مصرف اکستازی از بین بردن قابلیت مهار جنسی در افراد است که با از بین بردن شرم در انسان او را به سوی هرگونه رابطه جنسی  با هر کسی سوق می دهد. این عامل بخصوص در اکس پارتی ها ؛ بسیار خطرناک بوده و تبعات ناگواری بویژه برای زنان و دختران دربر دارد. گذشته از آن ؛ این قرص ها هرگونه هیجانی را چند برابر می کنند و برای نمونه ار کسی خندان باشد ؛ او را خوشحال تر می کند ( شیدایی ).
احساس شجاعت دروغینی که در اثر مصرف اکس در انسان به وجود می آید بسیار خطرناک است. مانند: پریدن از ارتفاع ؛ راندن درخلاف جهت خیابان.

اکستازی را می توان "حاوی مرگ" در قرن حاضر خواند. تأثیر این قرص نیروزا آنقدر ها هم باقی نمی ماند و وقتی که به پایان برسد ؛ نتیجه ای جز : بیقراری ؛ احساس بیهودگی ؛ خستگی و کوفتگی عضلات ؛ بی انگیزگی ؛ افسردگی و بی تفاوتی برای مصرف کننده به جا نمی ماند.

استعمال کنندگان این ماده می گویند که اکستازی ؛ حس نزدیکی به دیگران و آرامش فوق العاده ای را به دنبال دارد و احساس نیاز به آب و مواد غذایی را از بین می برد ( مهمانی های 2-3 روزه )
از اثرات دیگر این دارو می توان به تهوع ؛ توهم ؛ تب و لرز ؛ لرزش اندام ها ؛ دردهای عضلانی و تاری دید اشاره نمود.

 برگرفته از : قرس اکس - نوشته : دکتر عارف احتشام
 تهیه و تنظیم:
متین بالاخانی


 

comment

سه شنبه 87/10/17

در تاریخ :ا

متین.ب

نگارش یافته توسط:ا

 
.

.

.

مهارتهای اجتماعی

مهارتهای فردی

ازدواج و خانواده

روانشناسی کودکان

قیافه شناسی

شخصیت شناسی

بیماری های روانی

نظریه های روانشناسی

دسته بندی های شخصیتی

فکر و اندیشه

تحلیل روانشناختی هنر

اصول و قوانین موفقیت

داروهای روانگردان

سکس و مسائل جنسی

.

.

.

.

ویِژه مباحث پارانوئید

.

.

.

.

11 امروز :ا
1 دیروز :ا
158520 جمعاً :ا

.

.

.

.

نام:
ایمیل:
 
 

.

.

.

.

ابر کبود

شور و نور

موفقیت نامحدود

خانواده و زندگی سالم

.

.

.

  وبلاگ ها و وبسایتهایی که لینک آنها در لیست زیر آمده است بدون رعایت قوانین کپی رایت اقدام به استفاده از محتوای این مجموعه در وبلاگ یا سایت خود نموده اند
 
وبلاگ تک استار 512

وبلاگ تاپ بست

وبلاگ احمد ناز

.

.
 
.

Home | Contact Us | Mercy Forum | Add to Favorites

 
.

Copy Right © Mercy.veb.ir | 2009   ( Use this site only by insert Link )   [ designer: matin balakhani ]